Friday, July 19, 2013

Testimoni Pengguna Mercedes


1
MERCEDES E240 – KHAIRUL
Kereta terasa pickup…penjimatan minyak juga nampak ketara..
2
E230 kompressor – Hj S.Ahmad 
Menggunakan MP-R sanggat berbeza…perkara yang saya sangat teruja adalah kuasa yang saya perolehi berbanding tanpa menggunakan MP-R…ia sungguh unik….masih belum berpuas hati pada mulanya…saya cuba pada kereta isteri saya Honda CRV….ternyata ada perbezaan yang sama….penjimatan minyak ada diantara 30-35 peratus…..dalam tempoh dua hari penggunaan….saya sudah beli 3 unit MP-R utk isteri dan anak….
3
E230 MASTERPEACE – EN ZAINAL
Sblm ni saya menggunakan 2unit penjimat minyak…dari jenama lain… Kali ini saya hanya menggunakan 1unit MP-R…ternyata 1unit MP-R jauh lebih hebat…..kereta saya lebih pickup dari sebelum ini dan penjimatan minyak jauh lebih baik….bunyi bising pada enjin kereta saya juga menjadi perlahan….perbezaa yang saya dapat sangat ketara…..

No comments:

Post a Comment